Vojna ... (6. dil)

10.03.2015 20:20

Jednoho dne (na podzim) bylo krasny pocasi. Zamluvil vychazku na sobotu, protoze jsem zjistil, ze v jedny vesnicce nedaleko letiste bude vecer zabava. Konal se tam maskarni ples po zakonceni lovecke sezony.                


Odpoledne jsem tedy odesel z kasaren smerem na Stankovice a pak jsem to chtel vzit napric pole do Zizelic, kde se konala  zabava.

Po nejakych 2 km chuze  jsem odbocil na polni cestu, ktera vedla smerem k Zizelicim. Jestli to tam nekdo zna, tak si muze pamatovat, ze je to nudna cesta v poli, kde neni ani jeden strom. Je to ale nejkratsi cesta, kterou jsme pouzivali. Jezdil tam sice i od kasaren autobus, ale jen 2 x za den a ne brzo odpoledne.
Cesta me trvala asi 2 hodiny a mezi tim jsem samozrejme poradne "vyprahnul". Hned jak jsem prisel do hospody, tak jsem si dal natocit 2 piva, abych nemusel na dalsi cekat moc dlouho. Bylo tam uz tou dobou dost lidi, hlavne tedy vojaku s jinych posadek. Nejvice jich tam bylo od tankanu z Zatce.

Po par hodinach prisli do hospody i jini vojaci z letiste. Ne tedy z nasi roty, ale to byli ridici cisteren, kteri nam k vrtulnikum dovazeli palivo. Znal jsem se s nimi docela dobre, tak jsem je pozval k memu stolu.
Konecne zacala hrat hudba, ale nic moc nedelo. Zadny vesnicky holky tam jeste "nedorazili" a tak nebylo koho zvat k tanci. Nezbyvalo nic jinyho nez pit pivo:) Pak prisel i hlad, tak jsme si objednali 10 dkg tlacenky a nebo 10 dkg sekany. To bylo to nejlevnejsi, co na jidelnim listku meli.

Pak prisel nejaky vojak a rika, zjistil jsem ze je dneska vecer i lovecka zabava v Horeticich, coz je od tud asi 6 km. Je to sice mimo vyhrazeny okruh posadky, ale tam nikdy hlidky nechodili. Alespon je tam nikdo nevidel. Jelikoz zatim moc holek na zabavu neprislo, tak jsme se rozhodli ze tam pujdeme.

Cesta byla docela dlouha, ale jelikoz uz jsme meli trochu upito, tak jsme si zaspivali a pokecali a kolem 8 hodiny vecer jsme tam konecne dorazili. Musim rict, ze to byla opravdu malinka vesnicka, ale hospoda byla pekne upravena z ruznyma loveckyma trofejema na stenach.

Sedli jsme si k jednomu stolu, ktery byl docela blizko k podiu a cekali, az nam prinesou prvni pivo. Mezi tim jsme koukali na nejaky mistni holky s kterymi bychom mohli tancovat.

Bohuzel, bylo jich jen velice malo a nas vojaku uz tam bylo okolo 10.
Netrvalo to dlouho a jeden z nasich kluku sel ke stolu, kde sedeli 3 holky a 3 jejich kluci. Pozadal jednu z holek k tanci, ale ona zrejme rekla ze se ji nechce. Asi se nastval, proto odesel ven z hospody. Zdalo se nam, ze se nak dlouho se nevracel, proto jeden s kluku rika, meli bychom se jit podivat, jestli se mu neco nestalo.

Vysli jsme tedy ven pred hospodu a tam vidime, ze je tam rvacka. Kdyz jsme prisli blize, tak jsme zjistili ze je to ten kluk co s nami sedel u stolu a pral se zrejme s klukem ty holky. Museli jsme je "roztrhnout" protoze uz i tekla krev na obou stranach.

Kolem 10 hodiny konecne do hospody prislo vice holek, zrejme z jinych vesnic. Meli jsme uz vsichni dost upito a tak jsme se "odvazali" a zacali pro holky chodit tancovat. Ty tam zrejme sve kluky nemeli a zabava se zacala docela pekne "rozjizdet".
Kolem pulnoci uz jsme byli pekne vozraly a nekteri vojaci toho meli dost a zacali se vracet do kasaren.
Ja a jeste jeden kluk jsme tam jeste nejakou dobu zustali a najednou byla damska volenka. Prisla pro me jedna holka (pry ve zlutych satech) a sli jsme spolu tancovat a pak sli na panaka k baru a najednou jsme se ocitli venku pred hospodou.
Zacali jsme se libat, pak jsme sli jnekam za hospodu a pak uz si jen pamatuju, ze jsem se probudil v Zatci ve vojenskym vezeni ...
 
Kdyz me pak odvezli zpet do kasaren na letisti a odsedel si jeden tyden ve vezeni, tak jsem se dozvedel zbytek z ty sobotni zabavy.
Pry jsem tu holku odtahnul do nejakyho skladu na uhli, tam jsme pak upadli na podlahu a trochu se tam povaleli po zemi.
Tam nas potom nasel jeji tata, lampasak z povolani. Nastesti to nebyl zadnej komous, tak jsem z toho vyvazl pomerne dobre.
Kluci si pak ze me delali srandu, protoze ta holka nebyla zadna kraska. No ale po 10 pivech je krasna kazda holka :)
Pak jsme si s toho delal prdel i ja a rikal jsem, ze jsem se na uhli libal z "nejhezci holkou z osklivince".
Holka prej prisla na zabavu ze svatby sve sestrenice v krasnych zlutych satech, ktere byli po nasem 'dobrodruzstvi' k nepoznani.